Rejestracja czasu pracy (RCP)

Rejestracja czasu pracy to system umożliwiający elektroniczną ewidencję wejść i wyjść pracowników. Główne elementy systemu to: rejestrator czasu pracy (urządzenie umożliwiające rejestrację wejść i wyjść) oraz oprogramowanie, w którym dane są przetwarzane umożliwiając tworzenie raportów i rozliczanie czasu pracy.

Elektroniczna rejestracja czasu pracy to bardzo przydatny w każdej firmie system wspomagania zarządzania pracownikami.

Główne atuty to:

  • Zwiększenie dyscypliny wśród pracowników
  • Usprawnienie pracy działu kadr
  • Wspomaganie zarządzania pracownikami dzięki szybkiemu dostępowi do list obecności i raportów czasu pracy
  • Zmniejszenie ilości zużywanego papieru (wg. przepisów elektroniczna lista obecności w pełni zastępuje papierową)
  • Możliwość współpracy z programami kadrowo-płacowymi
Uzyskane oszczędności powodują, że system rejestracji czasu pracy zwraca się w kilka miesięcy!
Systemy rejestracji czasu pracy mogą działać w oparciu o identyfikatory zbliżeniowe (karty, breloki) lub biometryczne (np. linie papilarne)
Rozwiązania z kartami zbliżeniowymi
Rozwiązania biometryczne
Oprogramowanie
 Karty, nadruki, etui
 Bramka obrotowa trójramienna